کارشـنـاس ایـنـجـا

آزمون بدنه خودرو

کارشناسی خودرو مگان

آزمون کارشناسی بدنه خودرو شامل 3 مرحله میشود:

1 . بررسی شاسی و ستون های خودرو

مهم ترین و اساسی ترین بخش یک بدنه خودرو شاسی و ستون های آن می باشد. اگر خودرویی در این نواحی آسیب دیده باشد باید از خرید آن منصرف شوید. تنها کارشناسان خودرو مجرب و متخصص قادر به تشخیص هر گونه نقص در نواحی شاسی و ستون خودرو می باشند. پس بهتر است برای بررسی مهم ترین قسمت خودروی مورد نظر خود قبل از خرید، با کارشناسان خودرو متخصص مشورت نمایید.

2 . بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو 

بررسی و ارزیابی این قسمت از خودرو با توجه به کار فوق العاده برخی از صافکاران و نقاشان ماهر نیاز به یک کارشناس خودرو خبره را بیشتر آشکار میکند. کارشناسان خودرو با توجه به بالا رفتن مهارت صافکاران و نقاشان باید پابه پای آنان در این عرصه پیشرفت کنند.

تنها یک کارشناس خودرو مجرب میتواند تغییرات صورت گرفته بر روی خودرو را ارزیابی و نتیجه گیری نماید.

3 . بررسی تعویض قطعات بدنه خودرو

اگر قسمتی از بدنه خودرو آسیب دیده باشد لازم است که قطعات آن قسمت سریعا قبل از به وجود آوردن هر خسارت دیگری تعویض شود که این موضوع خود باعث کاهش چشمگیری از قیمت خودرو میشود. تشخیص قطعات تعویضی دارای چالش هایی میباشند زیرا ممکن است قطعه تعویض شده از یک ماشین هم مدل دیگر جایگزین شده باشد و کاملا با قطعه اصلی از نظر ضخامت و رنگ برابری داشته باشند. برای تشخیص قطعات تعویضی حضور یک کارشناس خودرو مجرب بسیار حائز اهمیت است.

تمامی حقوق برای گروه کارشناس اینجا  محفوظ است – از 1397 تهران ، نواب ، برج های شهاب دو ، کارشناسی خودرو اینجا
درخـواست سریع کارشناسی