کارشـنـاس ایـنـجـا

خدمات پولیش سیار در محل کرج

پولیش سیار در محل کرج

پولیش سیار خودرو در کرج یک ماده کرم مانندی است که دارای خاصیت براق کنندگی را دارد. این ماده با توجه به ویژگی ای که دارد یک لایه نازک از رنگ خودرو را می تواند بردارد. ازپولیش برای از میان برداشتن و بین بردن خش های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو استفاده می شود. با به کار بردن پولیش می توان آسیب های ناشی از تصادف، مالیده شدن رنگ خودرو به دیگر خودروها، مات شدن رنگ و خطوط سطحی و عمیق را از میان برداشت و ترمیم کرد.

ماده پولیش آسیب و صدمه ای به خودروی شما وارد نمی کن بلکه سبب می شود رنگ خودروی شما شفاف شود و زیبایی را به خودروی شما برگرداند. پولیش دارای انواع متفاوتی است که در ادامه تلاش می کنیم شما را با انواع ان آشنا سازیم. در ادامه شما را با خدمات کارشناس اینجا آشنا خواهیم کرد. 

پولیش نرم چیست؟

پولیش نرم برای از بین بردن خطوط سطحی استفاده خواهد شد. اگر سطح رنگ خیلی آسیب بدی ندیده باشد و سطحی باشد می توانید این مدل پولیش را برای آن انتخاب نمایید. استفاده کردن از این مدل پولیش بدون اینکه به بقیه نقاط صدمه ای وارد کند می تواند خط و خش را برطرف سازد.

پولیش نرم ماتی رنگ را می تواند از بین ببرد. با توجه به ویژگی سایندگی که دارد گرد و غبار رنگ را بر می دارد و ان را براق می نماید.

پولیش سیار در محل کرج خدمتی است جدید که توسط گروه کارشناس اینجا برای مخاطبین عزیز شهر کرج ارائه شده و از این پس شما عزیزان می توانید با درخواست و تماس با شماره های درج شده سفارش خود را ثبت نمایید و کارشناسان و پالیش کاران حرفه ای ما ظرف حداقل زمان ممکن به محل شما آمده و بدون کوچک ترین جا به جایی خودرو و زحمتی برای شما ، پولیش کرده و براقیت و شفافیت مجدد خودرو خود لذت ببرید .

خدمات پولیش ( پالیش) ما شامل :

  • سمباده کشی کل بدنه جهت از بین بردن خطوط و ماتی ها
  • یک لایه پولیش زبر جهت احیای رنگ و از بین بردن مردگی رنگ
  • یک لایه پولیش نرم جهت براقیت و درخشش هرچه بیشتر رنگ
  • واکس کل بدنه اتومبیل جهت ماندگاری و آبگریزی بدنه خودرو

شماره های تماس جهت رزرو وقت پولیش خودرو در محل :

09120231066

09362321912

09037815270

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق برای گروه کارشناس اینجا  محفوظ است – از 1397 تهران ، نواب ، برج های شهاب دو ، کارشناسی خودرو اینجا
درخـواست سریع کارشناسی