کارشـنـاس ایـنـجـا

کارشناسی سیار خودرو و مزایای آن

کارشناسی سیار خودرو

کارشناسی سیار خودرو که به آن کارشناسی خودرو در محل نیز گفته می‌شود یکی از جدیدترین خدمات در حوزه کارشناسی و نگهداری از انواع مختلف اتومبیل‌ها است. در این روش یک کارشناس به محل مد نظر شما اعزام شده و اتومبیل را به دقت بررسی می‌کند تا نقاط قوت و ضعف آن را مشخص سازد. با استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در محل مجبور نیستید اتومبیل خود را به مراکز کارشناسی انتقال داده و علاوه بر پرداخت هزینه بالا، فرصت و انرژی زیادی را نیز از دست بدهید. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای کارشناسی خودرو سیار اشاره خواهیم کرد.

مزایای کارشناسی سیار خودرو

کارشناسی خودرو در محل با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته صورت می‌پذیرد تا سلامت و کیفیت خودرو به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر این مرحله یکی از مهمترین مراحل پیش از خرید خودرو محسوب می‌شود. پس اهمیت زیادی دارد.

این خدمات به صورت ۲۴ ساعته در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لذا فرقی نمی‌کند در چه روزی از هفته به سر ببرید یا چه وقت و زمانی را برای کارشناسی خودرو در نظر گرفته باشید. در هر صورت کارشناسان زبده سیار خودرو می‌توانند خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد و محل مد نظر شما برسانند و فرایندهای مربوط به کارشناسی فنی، بررسی رنگ ماشین، ارزیابی قیمت خودرو و….. را به سرانجام برسانند.

مزیت دیگر کارشناسی خودرو در محل پرداخت هزینه مناسب و مقرون به صرفه است. هزینه و قیمت قابل پرداخت برای این خدمات بر اساس چند فاکتور تغییر می‌کند و یک نرخ ثابت و قطعی نیست. از جمله این فاکتورها می‌توان به نوع بررسی‌های مورد نظر شما بررسی فنی اتومبیل، کارشناسی رنگ و بدنه، قیمت گذاری و…. اشاره کرد.

حواستان باشد که برای دریافت این خدمات برای خودروهای مختلف باید قیمت متفاوتی پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق برای گروه کارشناس اینجا  محفوظ است – از 1397 تهران ، نواب ، برج های شهاب دو ، کارشناسی خودرو اینجا
درخـواست سریع کارشناسی