کارشـنـاس ایـنـجـا

تشخیص رنگ خودرو در کرج - کارشناس اینجا

تشخیص رنگ خودرو در کرج – کارشناس اینجا

حتما برای شما هم پیش امده است که زمان فروش خودرویی که دست دوم ان را خریداری کردید درگیر موضوعی به نام تشخیص رنگ خودروان شده باشبد که یقینا در صورت وجود لکه رنگ، سبب افت قیمت زیادی در خودرو می شود. اولین و نخستین حسی که در این لحظه دارید فریب خوردگی و اینکه ضرر کرده ایم را داریم. پس در این زمان است که باید به فکر کارشناس رنگ خودرو باشید و جبران ضرری باشید که متحمل شده اید. در این مقاله در تلاشیم که بهترین اطلاعات را در مورد تشخیص رنگ خودرو در کرج به شما عزیزان ارائه نماییم تا بهترین اطلاعات را در این زمینه کسب نمایید.

تشخیص رنگ خودرو کرج

ناگفته نماند که تشخیص دادن رنگ خودرو خیلی کار راحت و ساده ای نیست و برای این کار باید فردی متخصص باشید و از ابزارهای خاصی باید استفاده نمایید. از آنجایی که در ایران خودرو یک کالای سرمایه ای به شمار می رود و در سال های گذشته قیمت خودرو به شکل عجیبی سیر صعودی دارد، اهمیت کارشناسی رنگ خودرو بیشتر از هروقت دیگری مورد توجه قرار می گیرد. در این مقاله شما را با خصوصیات رنگ خودرو و نجوه تشخیص رنگ خودرو آشنا خواهیم کرد که روش ها و ابزارهای بیشتر را در این مورد بدانید.

راهنمای مطالعه: راهنمای جامع تعویض پلاک در تهران

تشخیص رنگ خودرو در کرج - کارشناس اینجا

 

تعریف کارشناسی رنگ خودرو

رنگ فابریک خودرو در اصل همان چیزی است که در کارت ماشین وجود دارد، با گذشت زمان و بر اثر عواملی مانند تصادف، برخورد با شی نوک تیز و…. سبب آسیب و خش می شود. گاهی این مشکلات آن چنان جزئی و کم است که مالکان خودرو سعی می کنند آن را به حال خود رها نمایند. این مورد ها زمان فروش هم خیلی راحت توسط خریدار قابل دیدن و رویت می باشد. اما وقتی این ایرادات مشکل ساز خواهد شد که پس از ترمیم و رنگ کردن این موضوع را از دید خریداران مخفی نماید و برای جلوگیری از کاهش قیمت توضیحی در این موضوع به خریدار ندهد.

صافکارها و نقاش های خودرو به گونه ای ایرادات و مشکلات بدنه خودرو را رفع می کنند که اصلا با چشم عادی نتوان آن را مشاهده کرد و تشخیص دادن آن فقط به دست افراد ماهر و خبره است. در چنین اوضاعی است که کارشناس رنگ خودرو به داد خریداران خواهد رسبد و با استفاده از روش ها و ابزارهای تخصصی می توانند میزان سلامت خودرو را تایید نمایند.

هزینه کارشناسی خودرو دست دوم

هزینه کارشناسی خودرو همان هزینه ای به شمار می رود که طرفین معامله برای انجام این خدمات اقدام می کنند. هزینه کارشناسی خودرو را بیشتر و معمولا خریدار باید پرداخت نماید، البته باید گفت گه خریدار و فروشنده می توانند به توافقی برسند که این هزینه را میان خودشان تقسیم نمایند.

راه سومی هم وجود دارد و آن این است که خریدا می تواند با فروشنده تایمی ست نماید که اگر گزارش با گفته های او منطبق نبود فروشنده است که باید هزینه را بپردازد و پرداخت کند.

ابزارهای تشخیص رنگ خودرو کدام اند؟

  • قلم تشخیص رنگ خودرو

رنگ شدگی خودرو چنانچه بی دقت یا اصطلاحا دیمی انجام شده باشد، با چشم می توان آن را دید. همین طور مواردی مثل پریدگی رنگ، پاشیده شدن رنگ به بخش هایی که نباید رنگی باشد، تغییر رنگ و… با چشم قابل مشاهده می باشد. اما با پیشرفت های زیادی که در بحث صافکاری انجام شده است اگر مهارت را چاشنی آن قرار بدهیم تشخیص دادن بخش های رنگ شده با چشم قابل دیدن نمی باشد به خصوص در شرایطی که سطح رنگ شدگی زیاد نباشد.

  • ابزارهای مغناطیسی

ابزارهای مغناطیسی تشخیص رنگ خودرو، مانند قلمی است که از یک خط کش اهن ربایی و فلز تشکیل شده است. با حرکت دادن این ابزار بر روی سطح خودرو در بخش های رنگ شده، قدرت جذب کمتری را مشاهده می کنیم. هر چه ضخامت کمتر باشد نیروی مغناطیسی بیشتر است و درجه قلم هم عدد کوچک تری را نمایش می دهد.

کارشناس رنگ خودرو به همراه مکانیک در کرج

به این دلیل که کارشناسی رنگ خودرو از خدمات کاشناسی خودرو به شمار می رود باید گفت که هزینه آن بر اساس نوع خودرو، سال تولید و شرایط بازار معین می شود. شما قادر خواهید بود که هزینه خودرو مد نظر را از ما درخوست دهید درخواست شما با هزینه این که پرداخت می نمایید در سیستم ثبت خواهد شد.

تشخیص رنگ خودرو در کرج - کارشناس اینجا

 

چرا باید از سرویس کارشناسی خودرو کارشناس اینجا کرج استفاده کرد؟

کارشناس اینجا با بیش تر از 10 سال سابقه در زمینه کارشناسی خودرو می تواند ادعا کند که بهترین کیفیت را قادر است که در اختیار سرویسکاران خودش قرار بدهد برای درک بهتر این موضوع می توانید مقاله که در مورد آموزش کارشناسی خودرو در کرج نوشته ایم را بررسی نمایید تا با این کار بهترین اطلاعات را بتوانید کسب نمایید.

  • اعزام کارشناس خودرو به محل مورد نظر
  • برسی صفر تا صد تخصصی رنگ، بدنه فنی و میزان کارکرد
  • ارائه گزارش کتبی و انلاین
  • ضمانت پرداخت کردن خسارت

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق برای گروه کارشناس اینجا  محفوظ است – از 1397 تهران ، نواب ، برج های شهاب دو ، کارشناسی خودرو اینجا
درخـواست سریع کارشناسی