کارشـنـاس ایـنـجـا

پولیش خودرو در کرج - کارشناس اینجا

پولیش خودرو در کرج

هر ماشینی در طول سال که از آن استفاده می نماییم به خاطر شرایط طبیعی دچار صدمه و آسیب هایی خواهد شد که به رسیدگی دائمی و همیشگی نیاز داردو در این میان بدنه خودرو یکی از آسیب پذیر ترین اجزا و قسمت های خودرو می باشد؛ چرا که همیشه و به طور دائم با محیط در اطرافش در تماس می باشد و عموال متفاوتی مانند شرایط جوی می تواند بر کیفیت این کار تاثیر بگذارد. در ایت مقاله تلاش بر این داریم که شما را با پولیش خودرو در کرج آشنا سازیم تا در این زمینه اطلاعات مفیدی را بتوانید به دست آورید.

قطعا یکی از بهترین راه ها برای برطرف کردن چنین مشکلاتی وجود دارد که قادر است بر ظاهر ودروی شما تاثیر بسزایی بگذارد. استفاده درست از پولیش و واکس است که ن تنها خش های سطحی را از بین می برد بلکه قادر است که درخشندگی و شفافیت را به خودروهای شما برگرداند.

در صورتی که واکس لایه روغنی نازک را به سطح رنگ اضافه خواهد کرد. با توجه به تفاوت این دو ماده اول باید از پولیش و پس از آن از واکس استفاده نمایید.

 

انواع پولیش و پد پولیش

پولیش غالبا در دو مدل نرم و زیر هستند. پ.لیش را باید با توجه به خط هی سطحی و عمیق یا برای از بین بردن ماتی رنگ استفاده کرد.

  • پولیش نرم

پولیش نرم را برای از بین بردن خط های سطحی استفاده می شود. اگر سطح رنگ آسیب زیادی ندیده باشد باید از این مدل پولیش استفاده کرد.

استفاده کردن از این مدل پولیش بدون اینکه آسیبی به دیگر منطقه ها وارد شود قادر خواهد یود که خط و خش را برطرف کند.

پولیش نرم، ماتی رنگ را می تواند از بین ببرد. با توجه به خصوصیت سایندگی و براق کنندگی که دارا می باشد گرد و غبار روی رنگ را می تواند بردارد و رنگ را براق تر کند.

  • پولیش زبر

خط عمیق را پولیش زبر می تواند از بین ببرد. از پولیش زیر اصلا نباید برای خطوط سطحی استفاده کرد، بع این خاطر که مانند یک سنباده عمل می کند و به رنگ آسیب نمی رساند. برای تشخیص خطوط عمیق، ناخن خود را باید بر روی خطوط قرار دهید اگر ناخن به قسمت آهنی آن رسید آن خطط عمیق بوده است و در غیر این صورت ان خطوط سطحی خواهد بود.

پولیش زبر در برطرف کردن ماتی چراغ خودرو هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اگر چراغ خودرو شما مات شده و قصد خرید چراغ را نادرید می تواندی از پولیش زبر استفاده نمایید و برای شفاف کردن چراغ مورد استفاده قرار می گیرد.

  • پد پولیش

پدهای پولیش بیشتر از جنس فوم و پوست بره خواهند بود. بیشتر کسانی که از دستگاه برای پولیش کاری استفاده می کنند از پدهای فومی استفاده می کنند. پدها نیز مانند پولیش ها دارای انواع زبر و نرم خواهد بود که می توانید در زمینه پولیش خودرو در کرج بهترین اطلاعات را از ما خواستار شوید تا در اختیارتان قرار بدهیم.

پولیش خودرو در کرج - کارشناس اینجا

فرق پولیش خودروی سفید و مشکی 

با توجه به رنگدانه هایی که پولیش ها دارند باید بگوییم که برای هر رنگی از خودرو بایستی که از مدل مخصوص همان استفاده کنید. پولیش خودروی مشکی و سفید فرق دارد و نباید برای هر دو رنگ آن از یک مدل پولیش استفاده کرد.

پولیش خودروی مشکی رنگ

حفظ کردن خودروهای مشکی خیلی سخت تر از خودروهای سفید می باشد. شستن به تنهایی، این خودرو را تمیز و براق نخواهد کرد. اگر شما می خواهید چندین ماه از شستشو خودرو خود خلاص شوید، پیشنهاد می کنیم که آن را پولیش کنید. البته که باید از پوبیش به خصوص رگ مشکی استفاده کنید.

پولیش خودروی سفید

از پولیش خودروهای رنگ مشکی اصلا نباید در رنگ های سفید و نقره ای استفاده نمود. به خاطر رنگ دانه های موجود درون ماده پولیش سبب تیرگی رنگ خواهد شد و به خوبی نمی تواند رنگ را براق نماید. ماشین سفید را مانند ماشین مشکی باید بشویید.

در شستن این رنگ بایستی که دستکار بیشتری به خرج بدهید، چرا که زمان پولیش کاری امکان دارد الودگی ها رنگ را کثیف کنند و به سختی پاک شود.

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق برای گروه کارشناس اینجا  محفوظ است – از 1397 تهران ، نواب ، برج های شهاب دو ، کارشناسی خودرو اینجا
درخـواست سریع کارشناسی