کارشـنـاس ایـنـجـا

کارشناس خودرو دست دوم در کرج – کارشناس اینجا

بخش خودرو در کرج فرصت های فوق العاده ای را برای خریداران ساکن در منطقه ایجاد می کند. زیرا خریداران خودرو می توانند وضعیت بدنه، رنگ، تکنولوژی و مسافت پیموده شده خودرویی را که قصد خرید دارند بررسی کنند و مدل کاملتر را خریداری کنند. به این ترتیب در صورت انتخاب مرکز حرفه ای کرج و یکی از ماهرترین واحدهای تخصصی خودروسازی، خیالتان از سلامت خودرو برخوردار خواهد بود. در پایان، شما این اطمینان را خواهید داشت که قیمتی که برای یک خودرو می پردازید، با کیفیت و عملکرد آن خودرو کاملاً متناسب است. در صورت تمایل به اخذ معاینه خودرو در کرج می توانید از طریق صفحه معاینه خودرو با ما در ارتباط باشید و یا با شماره 09120231066 تماس بگیرید. کارشناس  خودرو دست دوم در کرج را می توانید با ما در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه و خودروی شما را بررسی خواهند کرد.

در صورت نیاز به کارشناس خودرو در محل فقط با شماره موجود در وبسایت تماس بگیرید.

متخصصان مجرب در مدت 30 دقیقه در محل مورد نظر خواهند بود

در طی فرآیند تخصصی خودرو، تمامی قسمت های خودرو بازرسی می شود، مانند:

  • کارشناسی دقیق رنگ خودرو
  • شاسی و بدنه خودرو
  • اصالت کابین و موتور را بررسی کنید
  • موتور، گیربکس و سایر کارشناسان فنی
  • مسافت پیموده شده ماشین خود را بررسی کنید
  • نصب عیب یابی تخصصی، خواندن کدهای خطا و…
  • تست آپشن های ماشین
  • تست رانندگی، بازرسی سیستم تعلیق جلو، سیستم تعلیق و غیره
  • ارائه گزارش کتبی رسمی از خودروی کارشناس
  • قیمت خودرو بر اساس نیاز مشتری
  • اعزام کارشناسان به محل حادثه در کمترین زمان ممکن

خودروهای فرسوده زیادی در بازار وجود دارند که ظاهری زیبا و سالم دارند که گاهی خرید آنها آسیب های جبران ناپذیری را به همراه دارد. بنابراین داشتن یک متخصص می تواند در هنگام خرید به شما کمک زیادی کند. از آنجایی که مشکلات زیادی در خودرو وجود دارد که ممکن است متوجه آن نشده باشید یا مالک آن را دستکاری کرده باشد، ارزش دارد که یک متخصص به جایی که خودرو است مراجعه کرده و آن را بررسی کند.

راهنمای مطالعه: کارشناس خودرو در کرج

نحوه استخدام کارشناس خودرو در محل

توصیه ما این است که ابتدا تا حد امکان نمای بیرونی خودرو را بررسی کرده و ایرادات ظاهری مانند خط و خش را بررسی کنید. برای بررسی یکنواختی رنگ بدنه خودرو در اطراف خودرو قدم بزنید. اگر بدنه ابری یا مواج دیدید، ممکن است رنگ شده باشد. برای بررسی بیشتر، درب یا کاپوت موتور را بلند کنید تا نمای بیرونی موتور خودروی خود را بررسی کنید.

این بازرسی می تواند شامل نشت روغن موتور خودرو یا نگاه کردن به سرسیلندرها برای خوردگی باشد. اگر نمای بیرونی خودرو را بررسی کرده اید و آن را دوست دارید، می توانید با ما تماس بگیرید تا بتوانیم یک ارزیابی حرفه ای از خودرو داشته باشیم. می توانید با شماره 09120231066 تماس بگیرید و از متخصص خودرو در محل برای این کار درخواست کنید.

هزینه یک متخصص خودرو چقدر است؟ این هزینه شامل چه مواردی می شود؟

بازرسی خودرو درب منزل شامل فرآیندهای متعددی می باشد و هزینه ها بر اساس این مراحل طبقه بندی می شوند و هزینه های ما شامل موارد زیر می باشد:

  1. 40% هزینه رنگ و بدنه حرفه ای
  2. 30 درصد از هزینه کارشناسی فناوری خودرو
  3. 20% هزینه نصب و عیب یابی
  4. 10% هزینه انتقال دانش حرفه ای و هزینه مشاوره حقوقی

لازم به ذکر است یکی از پرونده های کارشناسی به صورت تکی قابل انتخاب نیست، زیرا کارشناس خودرو در محل هزینه ایاب و ذهاب و تاخیر را پوشش نمی دهد. سوال دیگر این است که آیا هزینه کارشناسی برای خودروهای مختلف متفاوت است؟ در پاسخ باید بگوییم بله. دلیل تفاوت در هزینه متخصص خودرو زمان صرف شده برای برنامه و عیب یابی است. همچنین بسته به قیمت خودرو، وعده های ما متفاوت است.

بازرسی یک ماشین ساده نسبت به یک ماشین گران قیمت زمان متفاوتی می برد. یک ماشین ساده شامل آپشن ها و واحدهای زیادی نمی شود که ماشین های گران قیمت دارند. مثل اینکه قیمت یک خبره ماشین دست دوم با ماشین های دیگر یکی نیست. برای اطلاع از قیمت تخصصی خودروی مورد نظر خود می توانید از طریق تماس تلفنی از تعرفه ها مطلع شوید.

راهنمای مطالعه: خدمات پولیش سیار در کرج

گزارش کتبی کارشناس خودرو در محل

تیم متخصصان خودرو ما به محل شما می آیند و وضعیت خودرو را از نظر آپشن ها، تکنولوژی، بدنه و امکانات بررسی می کنند و تمامی موارد را در برگه تخصصی رسمی خودرو مورد نظر شما درج می کنند.

این پروژه شامل: بازرسی کامل بدنه مانند رنگ آمیزی، تعویض، خرابی و … شاسی، گلگیر، سپر و سایر قطعات، بررسی وضعیت فنی خودرو، اطمینان از عملکرد طبیعی قطعات مهم مانند موتور، گیربکس، سنسورها می باشد. و غیره… تایید می شود.

تست رانندگی به تست وضعیت کمک فنرها، لاستیک ها، صفحات فولادی و سیستم تعلیق جلوی خودرو کمک می کند. در صورت تمایل مشتری می توان قیمت خودرو را نیز تخمین زد.

تخصص خودرو با ابزار تخصصی در محل

گروه کارشناسان ما با دستگاه رنگ سنج دیجیتال (رنگ سنج) وضعیت رنگ بدنه خودرو را بررسی می کنند. علاوه بر این، آنها با تکیه بر سال ها تجربه به دست آمده توسط متخصصان خودرو، بازرسی بصری تمام قسمت های خودرو را انجام می دهند. از این دستگاه تشخیصی برای تشخیص وضعیت کار موتور، گیربکس اتوماتیک و سایر واحدهای مورد استفاده در خودرو نیز استفاده می شود.

اگر از ظاهر خودروی مورد نظر خود خوشتان می آید، لطفا با ما تماس بگیرید تا ظرف نیم ساعت یک متخصص خودرو به محل درخواستی شما آمده و خودرو را بررسی کند. البته تشخیص مسافت پیموده شده خودرو غیر قابل خطا نیست و اگر صادق باشیم می تواند به عملکرد واقعی خودرو نزدیک شود. دیاگ می تواند کیلومترهای ثبت شده در ISU و پشت آمپلی فایر را بخواند، اما این مقادیر قابل تغییر هستند و این تغییرات تنها با کمک یک متخصص حرفه ای قابل شناسایی است.

متخصصان ما با تجربه هستند و با استفاده از تجربیات خود و آزمایش پارامترهای متعدد می توانند راه هایی برای کاهش مسافت پیموده شده خودروی شما بیابند.

آیا پس از کارشناسی برگه تاییدیه آن را به خریدار خودرو می دهند؟

بله، کارشناسان ما پس از مراحل صدور گواهینامه، فرمی حاوی بیش از دویست اطلاعات گواهینامه خودرو را به خریدار خودرو می دهند.

قبل از بررسی ظاهر از یک متخصص بخواهید

اینکه آیا خودرو ارزش ارزیابی دارد یا خیر، به نکات زیر توجه کنید:

پس از تماس با فروشنده، از او بخواهید که صحت گفته های خود را تایید کند و به او اطمینان دهید که در غیر این صورت، پول را به متخصص خودرو (کارکرده) در محل بپردازید. اگر با اطمینان قبول کرد ماشین لایق کارشناس است، اگر نه باید ببینید چرا طرف مقابل این شرط را رد می کند، اگر منطقی است قبول کنید و ماشین را به کارشناس ما بدهید.

خودرویی که مدت طولانی تری تولید شده است اما به عنوان بی رنگ تبلیغ می شود و مشکلی ندارد، به احتمال زیاد وقتی به جایی که آن ماشین است بروید و آن ماشین را ببینید، تبلیغ کننده ادعا می کند که بی رنگ است. این یک دروغ است.

قبل از تماس با یک متخصص خودرو، سعی کنید به جایی که ماشین است بروید و خودتان آن را به صورت بصری بررسی کنید. مراقب باشید و نمای بیرونی بدنه را از زوایای مختلف بررسی کنید. لاستیک های ماشین خود را از نظر سایش بررسی کنید. اگر ماشین همان چیزی است که فروشنده می گوید، با یک متخصص مشورت کنید.

قیمت فقط یک شاخص است، اگر یک ماشین به طور غیرعادی پایین باشد، ارزش زیادی ندارد.

فرآیند استخدام کارشناس و خرید خودرو

هنگامی که خودروی مورد نظر خود را پیدا کردید، برای بررسی در محل با ما تماس بگیرید.

معاینه فنی و بدنه توسط کارشناسان منطقه شما انجام می شود، هنگام خرید خودروی دست دوم حتما از متخصصان مجرب ما استفاده کنید.

هرگز تصور نکنید که متخصصی را به ماشین خود نمی آورید. به دلیل یک اشتباه، ممکن است چندین برابر هزینه یک متخصص برای شما صورتحساب دریافت کنند، اما با کمی تخصص، مانند داشتن بیمه سلامت خودرو است.

پس از گذراندن مراحل تخصصی خودرو در محل و در صورت تایید متخصص از سلامت خودرو به یکی از مراکز اسناد رسمی مراجعه کنید تا استشهادنامه رسمی برای شما تنظیم شود تا معامله رسمی تر شود. می توانید در مقاله ای که در مورد آموزش کارشناسی خودرو کرج نوشته ایم چنین اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید.

کارشناس خودرو مورد اعتماد شما

متخصصان خودرو افرادی با تجربه در بررسی و تهیه گزارش های تخصصی در مورد بدنه، فناوران و رنگ خودرو هستند.

بهترین و مهمترین کار برای تعیین قیمت صحیح خودرو، استفاده از تجربه و تخصص یک متخصص خودرو است. زیرا این شخص از دیاگ برای بررسی تمام جنبه های خودرو استفاده می کند.

عملکرد گیربکس، سنسورها، موتور، آپشن ها و تمامی سیستم های الکترونیکی را از نظر فنی بررسی کنید و وضعیت بدنه، سلامت قطعات اعم از رنگ، تعویض و ستون، سقف، شاسی، سپر و … را بررسی کنید. انجام شده توسط کارشناس خودرو .

کارشناس خودرو در محل به خریدار کمک می کند تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دیجیتالی بازرسی رنگ خودرو، خودرو مورد نظر خود را به صورت حرفه ای توسط کارشناس خودرو با تجربه مورد بازرسی قرار دهد و از سلامت خودرو، مهمتر از همه با اطلاع از قیمت واقعی خودرو اطمینان حاصل کند.

بسیاری از خودروهایی که در بازار تبلیغ می شوند دارای ایرادات اساسی هستند، اساساً فروشندگان از افشای وضعیت واقعی خودرو خودداری می کنند و هر کدام از این ایرادات مستقیماً بر قیمت خودرو تأثیر می گذارد.

وضعیت خودرو و قیمت واقعی آن را به خریداران اعلام کنید.

کارشناسان مجموعه ما پس از بازدید و بررسی وضعیت خودرو و قیمت واقعی آن را به اطلاع خریدار خواهند رساند.

کارشناسان خودرو در محل به شما کمک می کنند تا از اتلاف وقت به دنبال مغازه های صافکاری و مکانیک جلوگیری کنید و با گزارشات مکتوب در کمترین زمان ممکن به نتیجه و تایید سلامت خودرو خود برسید.

مزایای انتخاب یک متخصص در کاشناس اینجا چیست؟:

  • در اسرع وقت به محل خود بروید
  • برای جلوگیری از اتلاف وقت، کارشناسان و متخصصان مجرب ما در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند شد.
  • همچنین، توصیه می کنیم در زمان شب، ترافیک و هوای بارانی هر چه زودتر برای یک متخصص ماشین سیار اقدام کنید.
  • کارشناسان خودرو با بالاترین دقت در محل
  • متخصصان باتجربه خودرو در تست تشخیص رنگ دیجیتال مهارت بالایی دارند و بدنه را به صورت کاملا حرفه ای و با دقت بسیار بالا بررسی می کنند.
  • یک پلت فرم حرفه ای و قابل اعتماد ایجاد کنید
  • تخصص حرفه ای اما بی طرفانه به دست آورید
  • هزینه ای کاملا مقرون به صرفه و مقرون به صرفه بپردازید
  • قیمت خودرو را جستجو کنید و در کمترین زمان ممکن مشاوره قیمت را دریافت کنید
  • عیوب احتمالی را با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته بررسی و شناسایی کنید
  • امکان استفاده از خدمات در محل و اعزام متخصصین
  • بررسی اسناد خودرو
  • عملکرد صحیح و راندمان کاری خودرو

کارشناسان خودرو کرج:

لطفا توجه داشته باشید که اگر متخصص از محل خودروی فروش دور باشد، این امر بر قیمت متخصص تأثیر می گذارد. پس اگر ساکن منطقه کرج هستید از یک متخصص خودرو در کرج کمک بگیرید. به این ترتیب، شما مجبور نیستید هزینه ای برای سفر کارشناسان خود بپردازید. و البته مرکز تخصصی خودرو در کرج را از دست ندهید که در آن متخصصان مجرب به شما کمک می کنند. از مهمترین ویژگی های اجرای صحیح و اصولی رویه های کارشناسی توسط متخصصان خودرو می توان به این موارد اشاره کرد.

راهنمای مطالعه: آموزش کارشناسی خودرو کرج

1. در مورد تمام پروژه های خودرو بدانید:

هر وسیله نقلیه بسته به مدل خود تقریباً 200-400 مورد دارد و باید توسط متخصص بررسی شود. با این حال، به طور کلی، وضعیت فنی، سیستم تعلیق، فرمان و ترمز، بدنه، لاستیک، سیستم الکتریکی و فضای داخلی نکات مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. اما هر مورد حاوی جزئیات زیادی است که همه آنها باید توسط یک متخصص حرفه ای کاملاً درک شود.

2. گذراندن دوره ها و آموزش های لازم:

اگر کارشناسان خودرو در کرج پشتوانه علمی و تجربی بالایی دارند به آنها اعتماد کنید. اخذ مدرک لیسانس و مدرک مرتبط در رشته های مرتبط با دوره های حرفه ای برای ارتقای مستمر مهارت و دانش یکی از الزامات شغلی یک متخصص همراه با سابقه طولانی است تا با کار بی نقص اعتماد مشتریان را جلب کند.

3. بررسی اسناد، مدارک، وضعیت بیمه و گارانتی خودرو:

مراکز تخصصی تخصصی خودرو نیز می توانند به خریداران در بررسی اصالت گواهی ها، مدارک، وضعیت بیمه و گارانتی خودرو کمک کنند. بدین ترتیب کرج و کارشناس توانمند خودرو در کاردان به راحتی می توانند هرگونه خرابی و ضرر در معامله را رد کرده و خریدار را از مشکلات احتمالی مطلع کنند.

4. انعقاد قرارداد:

در صورت رضایت هر دو طرف و توافق خریدار و مشتری، مرکز تخصصی خودرو کرج نیز می تواند قرارداد را منعقد کند. به این ترتیب کارشناسان مربوطه با اطلاع از شرایط قرارداد، قرارداد را تنظیم و برای امضا به طرفین ارسال می کنند. این ترتیب خرید و فروش را برای مشتریان و خریداران آسان می کند.

5. یک گزارش کتبی رسمی ارسال کنید:

کارشناس با دانش و علم کافی در نهایت با ارائه گزارش کتبی رسمی، طرفین قرارداد را به اعتبار کارشناس متقاعد می کند. از این طریق می توان مدارک موجود را نیز به مرکز قضایی و حقوقی ارائه کرد.

ویژگی های گزارش کتبی کارشناسان خودرو کرج:

شاید بسیاری از مراکز تخصصی خودرو در کرج گزارش های مکتوب ارائه کنند اما همه آنها مورد تایید نیستند. فقط برخی از این گزارش ها برای ارائه در کنفرانس قضایی واجد شرایط خواهند بود.

  • اثبات ضمانت خسارت در صورت اشتباه کارشناسی
  • دارای نام و امضای متخصص خودرو
  • ارسال در فرم معتبر مهندسی خودرو کرج
  • با مهر و سربرگ شرکت
  • شامل تخصص رنگ خودرو است
  • تاکید بر ارزیابی بدن و تست فنی
  • گزینه ها و مایل ها را بررسی کنید
  • تست موتور و سایر قطعات
  • لیسانس مهندسی خودرو
  • خطای بررسی تشخیصی

آیا دلیل مالی برای پیگیری تخصصی خودرو در کرج وجود دارد؟

با توجه به حجم اطلاعات و مشخصاتی که در مورد خودروی خریداری شده به دست می آورید، واقعاً شایسته است برای این امر از یک مرکز معتبر تخصصی خودرو در کرج کمک بگیرید. حتی اگر تقلب های بزرگی وجود دارد که برای خریداران هزینه گزافی دارد، در واقع منطقی است که یک بررسی تخصصی داشته باشید. از طرف دیگر کارشناسان خودرو در کرج با بررسی اوراق و اسناد، وضعیت بیمه نامه ها، ضمانت نامه ها و بسیاری از مدارک دیگر، در واقع خیال خریداران را از وضعیت حقوقی خودرو راحت می کنند. به این ترتیب، انجام یک فرآیند کارشناسی قطعا نه تنها مقرون به صرفه، بلکه ضروری است.

معیارهای مهم هنگام خرید خودروی دست دوم:

عملکرد خودرو، وضعیت فنی، مدل، کیفیت بدنه، رنگ خودرو، تعداد مالک و مدل، فاکتورهای مهمی هستند که در خرید خودروی دست دوم باید به آنها توجه کرد. اما یکی از مشخصه های مهم در انتخاب خودرو صفر شرکت سازنده، سال ساخت، امکانات نصب، قیمت خودرو و قطعات خارجی است.

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق برای گروه کارشناس اینجا  محفوظ است – از 1397 تهران ، نواب ، برج های شهاب دو ، کارشناسی خودرو اینجا
درخـواست سریع کارشناسی