کارشـنـاس ایـنـجـا

خودروی تصادفی - کارشناس اینجا

همه چیز در مورد خودروی های تصادفی

وقتی صحبت از معامله خودروهای تصادفی می شود، سایه تردیدها و تردیدهای مختلف بر روی تصمیم گیری ها و فرآیند انتخاب می افتد. خریدار که شما هستید مدام نگران این است که خودرو از نظر بدنه یا موتور مشکلات لاینحلی نداشته باشد، کیفیت رانندگی خودرو خوب نیست و مواردی از این قبیل. اگر ماشین تصادفی باشد، ماجرا پیچیده ‌تر می‌شود. گاهی اوقات تاجران حقیقت را پنهان می کنند و به خریداران درباره آنچه برای خودرو اتفاق افتاده است نمی گویند. برخی نیز به مشتری اطلاع می دهند، اما اگر مشتری نداند در روند خرید خودرو دلخواه چه نکاتی را در نظر بگیرد، ظریف می شود. در این ترکیب همه چیز درباره خرید خودروی تصادفی را در کارشناس اینجا خواهیم گفت.

چگونه ماشین تصادفی بخریم و نکته های مهم :

اکثر مردم مایل به خرید یک خودرو دلخواه نیستند. طبیعی است. اما اگر به هر دلیلی قصد خرید خودرویی را دارید که قبلاً تصادف کرده است، لازم است عمداً در این مسیر قدم بردارید تا بدانید دقیقاً چه بلایی بر سر خودروی پیش رو افتاده است و اکنون با چه نوع وسیله نقلیه ای سر و کار دارید. در ادامه می خواهیم نکات خرید خودرو دلخواه را برای شما توضیح دهیم. در هر فروش باید با آگاهی و درک از نوسانات کار وارد شوید تا حداکثر سود را ببرید. در مورد همه چیز درباره خرید خودروی تصادفی دلخواه به این توصیه ها توجه کنید:

خودروی تصادفی - کارشناس اینجا

 

خودرو حتما تصادفی باشد نه اوراقی:

ماشین های کاغذی یا ضایعاتی به پایان عمر خود رسیده اند و دیگر نمی توانند کارایی لازم را برای تردد در مسیرهای درون شهری و برون شهری داشته باشند. تجارت خودرو های اسقاط خلاف قانون است و این اتوبوس ها توقیف می شوند. طبق قانون، ماشین های معمولی مجاز به تردد نیستند و باید اسقاط شوند. مهم است که بین کاغذها و تصادفی بودن تمایز قائل شوید. اما چگونه می توانید تفاوت بین این دو را تشخیص دهید؟

خودرو های اسقاط شده به سن فرسودگی رسیده اند و دیگر کارایی و کارایی لازم را برای تردد در مسیرهای مختلف ندارند. برای خرید و فروش اتوبوس های مشابه، فقط باید به مراکز اسقاط قانونی مراجعه کنید. اما اتوبوس‌های تصادفی قدیمی نیستند و فرسوده نشده‌اند، اما یک سانحه کاری باعث شد تا آنها با مشکل مواجه شوند.

راهنمای مطالعه: آموزش کارشناسی خودرو در کرج

خودرو سرقتی نباشد:

برخی از دزدان ادعا می کنند که خودروی آنها تصادفی است تا یک خودروی دزدیده شده را به طور ناگهانی بفروشند. پس حواس خود را جمع کنید. شاید خودرویی که فروشنده با قیمتی کمتر از درخواست به شما معرفی می کند دزدی باشد. تجارت چنین وسیله ای شما را به دردسر می اندازد.

راه‌هایی وجود دارد که می‌توان تشخیص داد خودرو به سرقت رفته است یا خیر. برای مثال، فاصله سبز خودرو را بررسی کنید و ببینید آیا اطلاعات موجود در آن با مشخصات خودروی مورد نظر شما یکسان است یا خیر. مشخصات هویتی مالک خودرو و مدرک هویتی فروشنده را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها یکسان هستند یا نه.

معاینه فنی خودرو تصادفی باطل باشد:

ماشین های تصادفی معاینه تخصصی ندارند، یعنی وقتی خودرو تصادف می کند، در واقع اگر معاینه تخصصی داشته باشد، با ثبت تصادف، ابزار معاینه تخصصی آن لغو می شود. خودرویی که تصادف می کند و معاینه تخصصی ندارد، مشکلات متعدد دیگری برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین هنگام خرید خودرو دلخواه به این دستور توجه کنید.

کمک گرفتن از کارشناسان خودرو:

محدوده تصادفات نیز متفاوت است. برخی از تصادفات واقعاً وحشتناک هستند و خسارات زیادی به بار می آورند. برخی از تصادفات چندان جدی نیستند و با کمی صرفه جویی می توان به مشکلات خودرو پاسخ داد. پس باید عمق حادثه را بدانید.

با این حال، یا که می تواند با کشیدن خانگی به گارچون استفاده شود، از معامله سود خواهید برد، اگر بتوانید خودرویی بیابید که نیاز به حفاظت زیادی ندارد. برای رسیدن به یک گزینه مطلوب در خرید خودرو دلخواه، تا حد زیادی توصیه می شود از کارشناسان خبره کمک بگیرید.

راهنمای مطالعه: کارشناسی خودرو دست دوم در کرج

خودروی تصادفی - کارشناس اینجا

مزایا و معایب خودرو های تصادفی :

خرید خودرو دلخواه هم مزایا و هم معایبی دارد. یکی از مزایای آن قیمت پایین تر آن نسبت به خودروی جدید است. با توجه به قیمت های نجومی و غیر واقعی اتوبوس های مختلف در درخواست، افراد زیادی تمایل به خرید اتوبوس های فرسوده و دلخواه را ایجاد کرده اند.

این را هم بدانید که اتوبوس های خودسر تقاضای زیادی دارند و درخواستشان نسبتاً داغ است. بنابراین، اگر به طور موقت مجبور به خرید خودرویی با قیمتی کمتر از خودروی نو و دست دوم هستید، نگران آینده نباشید. شما یک خودرو دلخواه مناسب می خرید.

معایب خودرو های تصادفی:

اما معایب خودرو تصادفی برای هیچ کس پنهان نیست. با این حال، اگر دستگاه خراب باشد، امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت. رانندگی با چنین خودرویی ایمنی پایینی دارد و دائما هزینه های سنگینی را به شما تحمیل می کند. سرقت و سرقت اتوبوس های تصادفی نیز امکان پذیر است. با این حال، اگر نمی توانید این دو موضوع را درک کنید، با خرید خودرویی که با عنوان دلخواه به شما فروخته شده اما به سرقت رفته یا دزدیده شده، دچار مشکل خواهید شد.

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق برای گروه کارشناس اینجا  محفوظ است – از 1397 تهران ، نواب ، برج های شهاب دو ، کارشناسی خودرو اینجا
درخـواست سریع کارشناسی